Sjukstuga

Nu har jag varit hemma i två dagar, det här blir min tredje, och det är såååå tråkigt!

Igår var jag bara hemma, gjorde igenting, tittade igenom hela kanal 5:s tv tablå, så nu kan jag den utantill, det blir väl samma visa idag antar jag. Fast idag får jag iallafall lite luft när hunden måste ut, igår var hon hos dagmatte, så då fick jag inte en anledning att gå ut.
Idag känns halsen inte ett dugg bättre, men mamma kom hem med olika tabletter och salvor igår, så nu ska jag bli frisk!

I helgen vet jag inte vad jag ska göra, vill hitta på något, men kan inte, för att jag mår som jag mår. Men vi få se. På söndag ska jag i alla fall till kyrkan och hjälpa till för det är konfirmationsträff. Jag ska också skriva en förbön om tacksamhet, så vi får se hur det går.

Vad ska ni göra i helgen?

Men nu ska jag göra mig själv lite frukost och en stor kopp varm te.

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0