Don't stop the music...

Ja, nu var det dags att sätta sig här igen, och skriva ett inlägg och sen hoppa bums i säng (ok, kanske inte bokstavligen)

Helgen har varit bra, i söndags ringde klockan halv 8, och det var bara att gå upp och gå ifrån det varma täcket, som man verkligen inte vill lämna nu på  vintern, då det börjar bli så kallt på morgonen.
Sen var jag i kyrkan från klockan 9 till 5, hade konfirmationsträff och sen gudstjänst, läste förbönen, och det gick hur bra som helst måste jag ju säga, tack vare Nettis också självklart!
Jag fick också tillbaka min mobiltelefon, som varit inne på lagning, så nu är den hel igen.

På måndagen utnjyttjade jag min sovmorgon så bra det gick, var ju tvungen att gå upp en timme tidigare, för att hunden skulle gå på en lång promenad.
Sen åkte jag till skolan, och hade film, det var jätte roligt. Jag, Madde och Felicia gick runt på stan och frågade massor med människor Vad det bästa med Stockholm är, och en del bra svar fick vi.
Sen iväg på teater, där vi repade, och det är jätte kul, älskar verkligen teatern, är så kul att komma på måndagarna och mötas av en hel drös med glada och possitiva (kankse lite trötta) människor som hälsar glatt på en. Men saknar också lite min förra torsdagsgrupp, också helt underbara människor, som man håller på att mista kontakten med nu och det tycker jag är jätte tråkigt. Men iallafall, det är kul med teater och kul att repa till pjäsen.

Idag var jag som vanligt i skolan, hade mediekunskap prov som gick jätte bra, är verkligen jätte stolt över mig själv som klarade av det, tror det kommer bli bra betyg som jag kan vara stolt över. Sen hade vi film igen och idag klippte vi filmen och tittade på allas filmer, och är faktiskt rätt stolt över vad jag och Madde lyckades med, eller vad säger du? (och kommentera Madde, vet att du läser) Haha ;)
Sen åkte jag iväg på dans, där vi idag inte dansade, utan tittade på kort och filmer från när vi var i Norge i sommras, det var riktigt kul, och ledarna försökte vara lite roliga genom att bjuda på mackor med sylt, nutella och skinkost (det var det vi fick till frukost och lunch under hela Norge veckan) man vart inte alls sugen på det, men det slank ner till magen ändå.
Det var kul att kolla på alla bilder, även fast man aldrig blir bra på bild, och också på filmer när vi dansade. Jag och Elvira konstaterade stabbt att vi måste bli av med våra fladdrande händer när vi dansar, haha!

Nu ska jag hoppas i säng, hoppas ni får en god sömn, med söta drömmar!

/ M

Kommentarer
Postat av: Madeleine

haha det är inte vinter än malin!

2008-10-15 @ 20:23:11
Postat av: Magdalene ( not)

fin blogg :)

2008-10-15 @ 20:23:40
Postat av: Maggan ( not )

du är vacker

2008-10-15 @ 20:24:10
Postat av: Meduza ( not )

Jag älskar dig Malin

2008-10-15 @ 20:24:50
Postat av: Marit ( not )

du är sååååå fin

2008-10-15 @ 20:25:30
Postat av: Mulan ( not )

du har ganska blött hår

2008-10-15 @ 20:25:57
Postat av: Bara M

undra vem det är som kommenterar?

2008-10-15 @ 20:26:23
Postat av: Malin

Men det börjar bli vinter snart :P

Du är så rolig Madde!!! :P

2008-10-15 @ 22:02:06
URL: http://malinlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0