Nu vet jag inte vad som pågor

Det är alltid lika svårt att börja skriva ett inlägg. Vilket ord ska jag börja med? Vad ska jag skriva som första mening? Vad ska jag skriva med fet stil? Så nu har jag börjat så nu ska fortsätta.

Idag har varit en seg dag, kom till skolan och hade matte, vi började på ett nytt kapitel, som handlar om procent, hatar procent, kan verkligen inte procent, men förvånansvärt nog fattade jag allt, men vi får se hur det blir efter några sidor.
Sen skulle vi göra en quis med fem frågor till vår lärare, han fick 3 av 5 rätt på min, sen fick vi gå hem. Åkte och hämtade Roxy och sen bänkade jag mig framför tv:n och tog det jätte lungt.
Mamma kom hem lite senare från jobbet, så det fick bli Macdonals mat, och man, eller jag har faktiskt tröttnat lite på det.

Imorgon ska jag upp vid halv 6/6 för att kunna lämna hunden hos dagmatte måste jag åka en halv timme tidigare typ, men vad gör man inte?
Mamma åker till Rom imorgon så imorgon blir jag själv med systern sen i helgen ska jag och Roxy bo in hos familjen J, blir mys pys.
Nu ska jag hjälpa mamma att välja kläder, sen ska jag sluta mina ögon.

/ M


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jo, det blir man visserligen, men tänk vad god årets första pepparkaka kommer smaka när man suktats hela hösten =)

2008-10-15 @ 22:40:25
URL: http://torslan.blogg.se/
Postat av: manda

det är dålig uppdatering här ser jag

;)det var ett väldigt tjat på mig ett tag där tycker jag.

2008-10-23 @ 15:13:59
URL: http://manders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0