Oj Oj Oj Oj...

Här var det dålig upptadering, men har inte haft tid, och inte orkat att sätta mig framför datorn och blogga.

Det har hänt mycket i mitt lilla liv under de dagarna jag inte har bloggat, orkar inte skriva upp allt här, för idol börjar snart, och ni kommer inte vilja läsa det. Men lite ska jag få med.

Ihelgen var jag med Amanda. Fredag hemma hos mig och på lördagen bodde jag och Roxy in oss hos Amanda. Mys pys helg, tog det jätte lungt för att Amanda var sjuk. Sen kom mamma hem på söndagen med en jätte fin väska till mig. Jag är jätte nöjd!!

I veckan har jag varit i skolan. I måndags blev det en kort dag för man fick gå när man ville, sen åkte jag till teatern och repade lite och gjorde en otroligt konstig grupp improvisation. Aldrig gjort en sådan konstig improvisation på typ 4 år. Haha, men kul var det! ;)

I tisdags var en kul dag. Började med en jätte tråkig film på mediakunskapen, så vi gick ner och väntade på idolerna. Det var nämligen så att de 9 idolerna var i vår skola, för att spela in en musikvideo, så vi stod där som några patetiska människor och väntade, men gav snabt upp när de aldrig kom haha!
Sen åkte jag och Amanda hem till mig, tog det lungt och åt makaroner sen gav det av mot stan igen för att möta resten av gänget. Vi skulle på studiebesök på SVT. När vi kom dit mötte vi Måns Zelmerlöw för det hade tydligen varit nåt låtskrivarmöte inför medlodifestivalen, så såg massa bra låtskrivare haha :)
Sen gick vi runt och kollade på alla studiosarna och lekte väder, nyheter och gjorde lite allt möjligt. Trevligt dag som avslutades med dans och ett nervöst avsnitt av Desperata husfruar!

Igår skulle Micke tälta utanför globen hela natten för att köpa biljetter till melodifestivals finalen, så jag, Olivia och Zandra var där en stund och gjorde honom sällskap. Sen åkte jag hem och lagade mat medans en damsugeförsäljare var här och visade sin damsugare och jag bestämde mig snabbt att jag inte ska sluta som damsugsförsäljare! :)

Idag efter skolan var jag och Madde på mcdonken för att fira höstlovet, sen åkte jag hem och senare in till stan för att möta Amanda och Alex. Kom hem därifrån för en halvtimme sen ungefär och nu ska jag lägga mig i soffan med en kopp te och titta på idol.
Nu kanske det blev lite mer än vad det var tänkt att jag skulle skriva, men men! :)
Ha en bra kväll och ett fantastikt lov!!!!!

/ M

Kommentarer
Postat av: kanske madde

Jag tyckte att firandet med Madde låter sjukt roligt! :D

2008-10-25 @ 19:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0