Ledigt lov!

Nu är jag hemma efter ett par mysiga dagar nere på landet.

Jag har kommit på att det här med höstlov är väldigt skönt, och det som är riktigt skönt är att jag inte behöver tänka på skolan överhuvudtaget! När man gick i kunskapsskolan och inte pluggade jätte bra i skolan, var man ju tvungen att ta igen det på loven, så varje lov har jag ju alltid pluggat, men nu behöver jag inte det!
I måndags åkte jag, Jenny, Farmor och Farfar ner till Trosa, till landet. En lite stuga vid sjön och skogen, hade jätte mysigt, satt och spelade kort och spel, tittade knappt på tv och hade ingen mobil med mig så det var jätte härligt!

Kom hem idag och sitter nu här och väntar på Zandra som ska komma och spendera kvällen med mig. Imorgon ska jag in till stan med Annica och Mellis för att hitta kläder till fredag då vi ska på maskerad.
Nu ska jag gå och möta Z, men ha en bra kväll!

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0