Friskstuga

Nu är jag frisk!! Eller ja, frisk och frisk, men jag mår mycket bättre!

Igår orkade jag inte vara hemma längre, så jag åkte hem till bästisen i Danderyd, hon skulle ha en liten födelsedagsmiddag. Så jag kom dit vid halv 5, mötte Amanda och Emma i Mörby för att handla, sen kom vi hem och Amanda satte mig och Emma i köket, medans hon gjorde iordning sig, så jag och Emma lagade chesarsallad, och gud så gott det blev!
Tillslut va vi 6 tjejer som satte oss vid bordet, Amanda, Emma, Olivia, Lollo, Ingrid och jag. Sen kom också Alex och Victoria till efterrätten. Hade en trevlig kväll, roligt att komma ut, efter tre dagar inne i huset.

Idag vet jag inte vad jag ska göra, ska väl försöka få hem någon hit, eftersom mamma jobbar. Men vi får se.

Vad ska ni göra ikväll?

Nu ska jag försöka hitta på något, orkar inte vara inne längre, haha :)
Ha en bra kväll!

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0