Snart jul!

Nu är det bara en dag kvar på helgen, och det är inte vilken dag som helst, utan det är första advent!
Själv älskar jag advent, tycker det är jätte mysigt att varje söndag tända ett till ljus och dricka glögg och äta pepparkakor. Så jag längtar faktiskt till imorgon. Nu börjar nedräkningen till jul också. Ungefär 4 veckor kvar!
Imorgon ska jag till kyrkan och leka med konfirmander, samt medverka som textläsare i gudtjänsten. Sen efter det ska jag hem till Familjen Ö på adventsfika.

Igår åkte jag ju som sagt till pappa, där möttes jag av Jenny, Pappa och Ella ("brors" dotter) Vi gjorde inget speciellt, lekte med tåg, tittade på tv och hade det allmänt mysigt. Sen idag åkte jag hem och fixade lite och sen kom lite trevligt folk hem hit på middag. De åkte för ett tag sen och nu ska jag gå och lägga mig. Ska upp halv 8 imorgon!

God Natt Och Sov Sött!

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0