Nu är det slut på lovet!

Det blir inte mycket skrivande under lovet, men nu är lovet slut, och det ska bli kul att börja skolan imorgon.

Mitt lov har varit bra, i fredags var jag på maskerad i kyrkan, jag, Madde, Mellis och Annica var Tellitabies. Haha vi var as snygga, fast för att vara lite läskiga, eftersom det var Halloween var vi döda Tellitabies.
I lördags åkte jag och Jenny till pappa, där det var vitt på marken, det var SNÖ!!!! Jag blev hur glad som helst, längtar till vintern nu! ;)
Det blev mer julstämning då vi var väldigt tidiga med första glöggen och bakade årets lussebullar, haha en riktigt tidig jul. Hann också med en sväng till graven, och det är så himla fint att tända ett ljus när hela kyrkogården lyser just på Halloween.
Vi åkte hem därifrån i söndags och när vi varit hemma ett tag åkte vi iväg igen till Grand hotell för att äta Afternoon tee med familjen och Jockes familj (syrrans pojkvän) då vi firade Jenny lite.

Idag var jag ledig igen, men fick ändå gå upp vid 9 för att sjunga för systern som fyller 18 idag! Så nu är det bara jag som kommer sitta på familjemiddagarna med cola i glaset, men men om 2 år kommer jag ifatt! ;)
Sen sov jag till 12 och låg i soffan hela dagen, tills det var dags att åka till teatern. Vi började öva på julspelet, och det ska för en gångs skull bli kul att spela upp julspelet.
Nu ska jag gå och lägga mig och läsa, imorgon ska jag börja min första A kurs som blir grafisk design, ska bli spännande :)
Sov gott och grattis till Jenny som fyller 18 idag!!!

/ M

Kommentarer
Postat av: amanda

Men snälla malin vad är detta för kass uppdatering?!:O

Puss o hej leverpastej :)

2008-11-09 @ 17:55:01
URL: http://manders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0