Lång dag som 15-åring

Idag var det som sagt en lång dag. Började 10.20 med två timmars svenska. Vi ska skriva en skräcknovell, men vet inte om min blir så läskig, mer obehaglig kanske. Men efter matten så stog jag och Zandra som guidar på öppet huset. Det gick väl bra, det jobbiga var ju föräldrarna, speciellt de föräldrarna som var inne i branchen själva och ville visa hela tiden att de var bättre!

Sen åkte jag och Z hem till mig, och lagade mat och satte oss och pluggade engelska (eller jag gjorde) ;) Har prov på fredag och det kommer inte gå så värst bra. Men, men man gör väl sitt bästa!
Sista dag som 15- åring idag också ju, det känns ju alltid skönt att bli ett år äldre! Snart blir det bilen som gäller! ;)
Nu ska jag gå och göra mig iordning, och lägga huvudet på kudden (måste somna innan 12)

Sov gott!

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0