16 ÅR!!!

NU ÄR MAN 16!!!!! :D

Har haft en jätte bra födelsedag! Började med att bli väkt med bakelse och paket på sängen. Fick massor fina saker; kläder, "braatthasaker", plånbok och ja, massor med fint!
Sen åkte jag till skolan där vi hade matte. Vi satt och spelade plump hela lektionen, tyvärr förlorade jag över Madde, men, men, vad gör man?
sen hade vi bild, där vi redovisade våran perspektivbild, gick helt ok bra! Sen bar det av mot centrum där jag köpte nya stävlar med mamma, så nu slipper jag gå med mina lurviga skor- äntligen!!!

Hade gäster ikväll också, så har fått ännu mer fina presenter, och ja, nu är födelsedagen snart slut. Bara 365 dagar kvar till nästa!

Imorgon åker jag till pappa över natten, så räkna inte med något bloggande. Sen på lördag ska jag hem hit och ha middag! :)

Nu ska jag sova, första gången som 16-åring!
Tack alla som grattat mig idag! :)

/ M

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis malin!! :D

2008-11-27 @ 23:11:19
URL: http://elinnan.devote.se
Postat av: Amanda

Äntligen är du tillbaka oxå. Så du slipper o tjata på mig! Grattis återigen och även via din blogg. Puss <3

2008-11-28 @ 13:34:45
URL: http://manders.blogg.se/
Postat av: Anonym

Äntligen är du tillbaka oxå. Så du slipper o tjata på mig! Grattis återigen och även via din blogg. Puss <3

2008-11-28 @ 13:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0