Så mörk är natten

Tiden bara rusar förbi, och snart är det jul. Det är sjukt hur snabbt tiden har gått. Det känns som det var jätte länge sen man slutade nian, men det känns som om det var nyss man började på gymnasiet. Men snart är det jul, och det ser inte bra ut på julklappsfronten i år. Har verkligen inga pengar, men det ska väl ordna sig på ett eller annat sätt.

I helgen har jag gjort massor med roliga saker. I fredags var jag på Idol-kväll hos Olivia, det var jätte trevligt, men tyckte faktiskt att det var lite synd att Kevin vann.
I lördags tog jag en långpromenad med Roxy och fixade lite saker inför kvällen. Skulle gå luciatåg på solsäter med dansen. Luciatåget gick jättebra, det var jättefint. Vi hade hjälp av Mamsellerna (en kör) så det blev jättefint. Elvira spelade dragspel och jag sjöng solo, och det gick jättebra!
Sen var det dans hela kvällen, det var jättekul, men det blev lite jobbigt efter ett tag. Sen kom jag hem och somnade väl runt 1.
I söndags ringde klockan alldeles för tidigt. Skulle till kyrkan på konfirmationsträff. Vi hade bara roliga saker för hos, det var pyssel och bak. Jag gjorde en dörrkrans, som jag faktiskt är väldig nöjd över!

Nu ska laga något att äta, och sen ska bara ta det lungt, och vila!

/ M

Kommentarer
Postat av: Elvira

Hoho! Din blogg är så fin, du är så "du" :D

Ses på tisdag <3

2009-02-12 @ 21:50:48
URL: http://electricityreel.blogg.se/
Postat av: Anonym

DEN är så du, menade jag juu :)

2009-02-12 @ 21:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0