2:a ljuset tänt

Idag är det andra adevent (om någon har missat det) och vi firar också mammas födelsedag här hemma.
Jag som är en sådan underbar dotter, ställde klockan på halv 8 imorse (1 och 1/2 timme före jag behövde gå upp) för att göra en otroligt god frukost till min älskade mamma. Sen åkte hon till jobbet och jag till Östermalm för att ha teaterföreställning. Det gick bra på teatern och efter åkte jag till solsäter och hjälpte till i slutet på julmarknaden. Hade hoppats på att jag kanske kunde få lite julstämning, men ickesanicke, inte ens lite. Jag får helt enkelt vänta och hoppas på att snön kommer snart, för då kommer min julstämning också!

I helgen har jag haft det väldigt skönt, var hemma i fredags och lagade tacos med Zandra, sen tittade vi på idol. I lördags var jag tvungen att gå upp tidigt, skulle ha teater genrep och sen var jag hos Sandra på kvällen för att fira hennes födelsedag. Har känt människan i 16 år och har väl typ aldrig missat ett födelsedagsfirande. Men tyvärr svek familjen mig pga jobb, så fick åka dit själv. Väl hemma hann man med slutet på Narnia och sen vart det Sex And The City.

Nu är det Wallander på och adventsfika!

/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0