Julshow

Nu har jag kommit hem från att ha varit och tittat på Lasse Kühlers julshow. Jag tycker den är jätte söt, det handlade i år om att tomten hade försvunnit. Det lite tråkiga är att det är samma nummer varje år (eller de två åren jag har sett)
Jenny var med, och hon var jätte duktig!

Idag satt jag kvar och gjorde klart min annons på Grafisk Design kursen, den blev helt ok, men ångrar valet av bild.
Snart är skolan slut, imorgon är det sista riktiga skoldagen, jag är inte alls nöjd med det här läsåret, början var hur bra som helst, men inte slutet! Är så besviken på mig själv! Men men, det får jag ta igen nästa år!

Nu ska jag fixa lite saker till julen, hoppas ni haft en bra kväll!

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0