"Jag vill ha blommig falukorv..."

Nu var några dagar sen jag skrev, och det har inte hänt så mycket alls.
I söndags var jag i kyrkan hela dagen och sen hem till familjen Ö på advents middag. Det var jätte mysigt, men började må dåligt mot slutet. Väl hemma lade jag mig i sängen och vila, och somnade kl halv 9. Sen vaknade jag vid 10 av att jag mådde jätte dåligt, och sen vid halv 11 så kom all mat i magen upp. Sen kunde jag somna om igen och sov gott hela natten. Gick inte till skolan på måndagen, vågade inte riktigt, och inte på teatern heller. Men på tisdagen var jag tillbaka och då hade vi mediakunskap och tittade på en jättebra dokumentär om att de ALDRIG har varit på månen, jätte intressant faktiskt! Var också på dans och i kyrkan med konfirmander.
Idag var jag i skolan, sen åkte jag hem och sen till kyrkan. Nu sitter jag här och ska snart laga mat, sen ska jag sätta mig framför Photo shop och leka lite!

Nu väntar falukorven i kylen!

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0