En dag som danslärare

Jag får väl ta och hälsa alla en god fortsättning, eftersom det inte blev något god jul.
Julen firades uppe hos pappa i Avesta med mycket snö och 10 minus grader. Hela familjen på hans sida var samlad och det var jätte mysigt!

Under lovet har jag inte gjort någonting, var hos tandläkaren idag och lagade ett litet hål, och det är det VÄRSTA jag vet!
Mitt hjärta dunkade 180 i en halv timme och drömde marddrömmar om besöket inatt! Men fick veta av mormor vart skräcken kom ifrån, mamma hade nämligen som liten (eller i min ålder) liksom jag, varit livrädd och svimmat när hon kommit ut från tandläkaren. Jag svimmar dock inte (bara gråter) ;)

Nu sitter min kära vän Pumba (även känd som Madde) bredvid mig. Vi har ägnat kvällen åt att spela kort och jag lärde henne dansa (ett väldigt besvärligt uppgift, eftersom människan inte har någon som helst taktkänsla) :)

Nu ska jag ägna mig åt korten och sen susse lussa.

/ M


Kommentarer
Postat av: madde

Jag är grym på att dansa!:D

2008-12-29 @ 23:32:33
Postat av: mellis

Jag försdtår dig att det var jobbigt att lära "Pumba" dansa xD

2008-12-30 @ 13:24:53
URL: http://meeellis.blogg.se/
Postat av: madde

Jag förstår inte vad du menar med det mellis ;D

2009-01-01 @ 13:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0